مته گردبر

مته گردبر یوروبر، مته ای با استحکام بالا

مته گردبر یوروبر، مته ای با استحکام بالا

شرکت یوروبر تولید کننده مته گردبر یوروبر

شرکت یوروبر در سال ۱۹۷۷ در کشور هلند تاسیس شده است. این شرکت تولید کننده انواع مته گردبر و دریل مگنت می باشد. مته گردبر یوروبر یکی از معروفترین برندها در این حوزه است. این شهرت یوروبر را به یکی از بزرگترین بازیگران دنیای صنعت در حوزه دریل و مته تبدیل نموده است. از این رو یوروبر، دفاتر نمایندگی بسیاری در سرتاسر جهان دایر نموده است.

کیفیت و ایمنی، رازهای بزرگ موفقیت شرکت یوروبر

هیچ موفقیتی بدون علت نیست. شرکت تولید کننده مته گردبر یوروبر نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. تلاش برای تولید محصولات با کیفیت یکی از علل ماندگاری این برند می باشد. راز دیگر موفقیت این کمپانی بزرگ، اهمیت قائل شدن برای ایمنی تولیداتش می باشد. لذا این شرکت علاوه بر تولید محصول با کیفیت در حوزه فنی، به ایمنی نیز اهمیت بسیاری می دهد. تست محصولات از همان ابتدای مرحله توسعه تا پایان مرحله تولید در این شرکت انجام می گیرد. خروجی چنین اقداماتی تولید مته های گرد بر با عمر طولانی و استحکام زیاد می باشد. بنابراین کیفیت و ایمنی رازهای موفقیت شرکت هلندی یوروبر می باشند.

کیفیت بالای مته گردبر گرولن

معرفی انواع مته گردبر یوروبر

مته گردبر یوروبر قادر است تا در یک مرحله سوراخ هایی با قطر ۱۰۰ میلیمتر و عمق ۱۰۰ میلیمتر ایجاد نماید. مته های گردبر TCT و HSS از مهمترین محصولات این برند می باشند. قطر مته های تولیدی این شرکت از سایز ۱۲ میلیمتر آغاز می شود و تا سایز ۱۰۰ میلیمتر موجود می باشد. طول این مته ها  نیز ۳۰، ۵۵، ۷۵ و ۱۰۰ میلیمتر می باشد. ضمنا این مته ها برای برش فلزاتی نظیر آهن، فولاد، آلومینیم، مس و موادی نظیر پلاستیک و غیره به کار می روند.

این شرکت یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین برندهای تولید کننده مته گرد بر می باشد. شرکت یوروبر آزمون خود را نزد مشتریان پس داده است و آنها می توانند با خیال راحت این محصول را خرید نمایند.

 

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه مته گردبر دریل مگنتی می‌توانید به مجله تخصصی ابزار برقی مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.