دریل مگنت, مته گردبر

عوامل موثر در قیمت مته دریل مگنتی و دریل مگنت

اجزای مته گردبر

قیمت عامل مهم تاثیرگذار در میزان فروش مته دریل مگنتی

قیمت، یکی از پارامترهای مهم در فروش مته دریل مگنتی می باشد. دریل مگنت ها و مته گردبر های موجود در بازار، دامنه قیمت دارند. این دامنه قیمت به عوامل متعددی بستگی دارد. میزان فروش بستگی به نوع عامل اثرگذار در قیمت دارد. مثلا مته گردبر هایی که سوراخ بزرگتر ایجاد می‌کنند، قیمت بالاتری دارند. اگر نیاز ما سوراخکاری در ابعاد کوچک باشد، مته مذکور برای ما مناسب نیست. در نقطه مقابل اگر تجهیز با کیفیت تری می خواهیم. بنابراین پول بیشتری نیز باید پرداخت کنیم.

در این بخش به تعدادی از عوامل اثرگذار بر قیمت مته دریل مگنتی و دریل مگنت اشاره می نماییم:

۱. اندازه سوراخی که قرار است روی قطعه ایجاد گردد:

مطمئنا مته‌ای که سوراخ با ابعاد کوچکتر ایجاد می‌نماید، ارزان‌تر از مته‌ای می‌باشد که سوراخ‌های بزرگی ایجاد می‌کند. لذا اندازه سوراخکاری، اولین عامل اثرگذار در قیمت گذاری می‌باشد.

۲. قدرت موتور گیربکس دستگاه و فروش دریل مگنت:

طبیعی است که هنگام فروش دریل مگنت، دستگاه‌های با موتور قدرتمندتر، دارای قیمت بالاتری نیز باشند. به این نکته نیز باید توجه کنید که همیشه نباید دستگاهی با بیشترین قدرت موتور را خریداری نمایید. بلکه باید به سراغ دستگاهی بروید که بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد. اینگونه بایستی در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی نمایید.

۳. دستگاه ساخت کدام کشور می‌باشد؟

در مورد قیمت دریل مگنت ساخت چین، می توان گفت: این محصول نیز مانند اکثر کالاهای چینی قیمت کمتری نسبت به مشابه اروپاییش دارد. در واقع همانطور که کیفیت دریل مگنت آلمانی از نوع چینی بیشتر است، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

۴. تناسب قیمت با کیفیت دستگاه و فروش دریل مگنت

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در فروش دریل مگنت کیفیت دستگاه می‌باشد. دستگاه‌های با کیفیت هر چند قیمت بالاتری دارند اما عمدتا مشتری‌های بیشتری هم دارند.

۵. به اصالت دستگاه‌هایی که نام برندهای معروف را یدک می‌کشند اما قیمت بسیار پایینی دارند، شک کنید

هیچ ارزانی بی حکمت نیست. در خصوص دریل مگنت نیز این مساله صادق است. برای حصول اطمینان از کیفیت دستگاه، آن را از فروشگاه های معتبر یا نمایندگی های مجاز تهیه نمایید.

 

کیفیت عامل مهمی در فروش دریل مگنت می باشد

 

۶. گارانتی، خدمات پس از فروش، تامین قطعات توسط فروشنده

بعضی از فروشندگان، خدمات بهتری را در خصوص محصولشان ارائه می دهند. لذا جهت فروش مته دریل مگنتی و دریل مگنت ممکن است کمی قیمتشان بالاتر از سایرین باشد. این خدمات شامل گارانتی، تامین قطعات مصرفی و یدکی و غیره می باشد. کلینیک ابزار به عنوان تنها تعمیرگاه تخصصی دریل مگنت در ایران در صورت خرید دریل مگنت از فروشگاه اینترنتی دریل مگنت به خریداران ۱۵ ماه گارانتی تعمیرات دریل مگنت ارائه می‌دهد.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.