مته گردبر

نقش قیمت در فروش مته گردبر

نقش قیمت در فروش مته گردبر

عوامل موثر در فروش مته گردبر

عوامل متعددی در فروش مته گردبر نقش دارند. عواملی نظیر برند مته، نوع کاربرد، کشور سازنده مته، کیفیت مته و غیره در میزان فروش آن دخیل هستند. فروشندگان موفق روی تک تک این عوامل دقت لازم را می نمایند. در این نوشتار به معرفی بیشتر این عوامل خواهیم پرداخت.

نوع کاربرد مته گردبر

کاربرد مته در صنعت بسیار گسترده می باشد. به گونه ای که تقریبا تمامی صنایع را پوشش می دهد. از نصب جالباسی در منزل گرفته تا ابرصنعتی به نام کشتی سازی هر یک به نوعی به مته نیازمندند. مطمئنا مته ای که قرار است در صنایع خاص استفاده گردد، از گردبری که دیوار را سوراخ می کند، عمومیت کمتری دارد. در واقع فروشندگان ترجیح می دهند مته هایی را بیاورند که پرکاربردتر است و مشتری بیشتری بین مردم دارد.

برند مته

برندهایی که امتحان خود را به خوبی نزد خریداران پس داده اند، نزد مشتریان معروف می شوند. بنابراین هنگام خرید مته گردبر، خریداران جدید به سراغ برندهایی می روند که به نیکی از آنها یاد می شود. طبیعی است که تولید کنندگان جدید نیز کاری به مراتب سخت تر نسبت به برندهای قدیمی بازار دارند.

نقش کشور سازنده در فروش مته گردبر

در فروش مته گردبر کشور سازنده نقش بسیار مهمی دارد. کسانی که به دنبال کالای باکیفیت تر می گردند، سراغ مته های چینی نمی روند. ضمن اینکه آلمانی ها به علت کیفیت بالای مته های تولیدیشان، فروش بالایی در این محصول دارند.

نقش کیفیت در فروش مته گردبر

مته های بی کیفیت عمر پایین تری دارند. بنابراین در خرید مته گردبر مشتریان عموما ترجیح می دهند جنس هایی را بخرند که کیفیت بالاتری دارند و بیشتر عمر می کنند. لذا گزافه نیست اگر کیفیت را مهمترین و اصلی ترین عامل در انتخاب مته های گردبر بدانیم. فروشندگان نیز اگر خواهان فروش بالای محصولاتشان هستند، بایستی این مورد را در اولویت قرار دهند.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.