مته گردبر

کیفیت بالای مته گردبر آلمانی

کیفیت بالای مته گردبر آلمانی

برندهای معروف مته گردبر آلمانی

اگر به دنبال محصولی باکیفیت بالا می گردید، مته گردبر آلمانی گزینه مناسبی برای شما می باشد. در این کشور برندهای معروفی نظیر اف ای پاورتولز، بی دی اس و گرولن تولید می گردد. به جرئت می توان گفت: این برندها نبض صنعت مته سازی در جهان را در دست دارند. شرکت های آلمانی هم در زمینه تولید مته و هم دریل مگنت فعالیت می نمایند.

علت محبوبیت مته گردبرهای آلمانی چیست؟

اصل در شرکت های آلمانی نظیر سازندگان مته گردبر آلمانی رضایت مشتری می باشد. در واقع این شرکت ها منفعت خود را در رضایت مشتری می بینند. از این رو در تلاشند تا با افزایش دادن کیفیت محصولاتشان، مشتریان بیشتری را نسبت به رقبا به سمت خود جلب نمایند. سازندگان مته گردبر همواره در تلاشند تولیداتشان عمر بیشتری نماید. بنابراین در تمامی مراحل تولید کنترل های لازم را انجام می دهند و محصولاتشان را تست می کنند. در این شرکت ها واحد کنترل کیفیت نقشی حیاتی را بر عهده دارد.

کیفیت بالای مته گردبر آلمانی

جنس مته گردبر آلمانی

جنس مته گردبر مناسب با توجه به جنس سطحی که قرار است برش داده شود، تعریف می گردد. مته گردبر آلمانی از جنس های فولاد کم کربن، فولاد پر کربن، فولاد پر سرعت، کاربید، کبالت و الماسه ساخته می شود. در صورتی که قصد برش ماده ای نظیر چوب نرم را داشته باشید، فولاد کم کربن گزینه ای مناسب برای شما می باشد. در ساختار این فولاد، ۰.۱۵ درصد کربن به کار رفته است. این در حالی است که برای سوراخکاری فلزات نازک، بایستی انتخاب شما فولاد پر کربن باشد. فولاد پر کربن دارای ۰.۵ تا ۱ درصد کربن است. در سوراخکاری فلزات، فولاد کم کربن گزینه مناسبی نمی باشد. به این علت که دارای سختی مناسبی نمی باشد. برای سوراخکاری شیشه نیز از مته الماسه استفاده می شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.