مته گردبر

معرفی گردبر مگنت

معرفی گردبر مگنت

ویژگی های گردبر مگنت

یکی از انواع جدیدترین و پیشرفته ترین مته ها، گردبر مگنت می باشد. این مته روی دریل مگنت نصب می گردد. این مته سرعت و دقت بالایی دارد. سرعت بالا و دقت زیاد عامل صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد. این ویژگی ها سبب شده است تا علی رغم قیمت بالای آن نسبت به سایر مته ها، باز هم محبوبیت زیادی داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این مته، مقاومت بالای آن در برابر حرارت می باشد. به علت دارا بودن این خصوصیت مهم، عمر این مته ها بالاست. قابلیت تیز نمودن مجدد، ویژگی مهم دیگری است که مته گرد بر مگنت دارد. این خصوصیت سبب صرفه جویی در هزینه ها می گردد. با توجه به موارد مذکور استفاده از گردبر مگنت مقرون به صرفه می باشد. به عبارتی کیفیت مته متناسب با کیفیت و کارایی می باشد که ارائه می دهد.

خرید مته گردبر

درجه سختی بالای گردبر مگنت و سوراخکاری فلزات سخت

گردبر های مگنتی درجه سختی بسیار بالایی دارند. به این علت در دسته سخت ترین فلزات قرار می گیرد. بنابراین به کمک آن و به راحتی می توان بسیاری از فلزات سخت را با این مته سوراخ نمود. به عنوان مثال مته ای که درجه سختی آن حدود 70 راکول می باشد، می تواند فلزات با درجه سختی 30 الی 40 راکول را سوراخ کند. لذا به جرئت می توان گفت با این نوع گردبر تمامی فلزات سخت را در سایزهای مختلف می توان سوراخ نمود.

نکات مهم در هنگام استفاده از گردبرهای مگنت

چگونه تشخیص دهیم گردبر برای استفاده کردن مناسب می باشد یا نه؟ دندانه های گردبر را بررسی نمایید. سپس آن را با نمونه ای سالم از گردبر مگنت مقایسه کنید. اینگونه می توانید به معیوب بودن یا سلامتی آن، پی ببرید.

در صورتی که گردبر در دریل مگنت شکست، به نحوه اتصال آن به میله آربور دقت نمایید. شاید علت به قدر کافی سفت نبودن گردبر می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.