مته گردبر

معرفی انواع مختلف گردبر دریل مگنتی

معرفی انواع مختلف گردبر دریل مگنتی

مدل های مختلف گردبر دریل مگنتی و کاربرد آن

گردبر دریل مگنتی بسته به نوع کاربرد در مدل های مختلفی ساخته می شود. یکی از فاکتورهایی که در ایجاد مدل های مختلف دستگاه تاثیر گذار است، نوع منبع تغذیه می باشد. بنابراین مدل انتخابی شما نیز بسته به پروژه کاری شما متفاوت خواهد بود. در این مقاله به تعدادی از این مدل ها اشاره خواهیم نمود و محل استفاده آن را نیز ذکر خواهیم کرد.

گرد بر دریل مگنتی ساده

پرکاربردترین مدل گردبر دریل مگنتی، مدل ساده آن می باشد. این دریل مگنت را به علت کمی وزنش می توان به آسانی جابجا نمود. لذا در بسیاری از نقاط، قابلیت استفاده دارد. این مزیتی بزرگ برای سوراخکاری به حساب می آید.

مزایای استفاده از دریل مگنت و مته گرد بر دریل مگنتی

گرد بر دریل مگنتی نیوماتیک

گاهی ممکن است شرایطی پیش آید که امکان آتش سوزی ناشی از جریان برق وجود دارد. بنابراین استفاده ازدستگاه گردبر دریل مگنتی که با جریان برق کار می کند، ناایمن و خطرناک خواهد بود. بهترین روش جهت ایمن نمودن شرایط، استفاده از موتوری است که توسط نیروی نیوماتیک کار می کند. در صورت استفاده از این موتور، به جای مگنتی الکتریکی، یک مگنت دائمی خواهیم داشت.

گردبر دریل مگنت هیدرولیکی

دریل مگنت هیدرولیکی، نوع دیگری از دریل مگنت می باشد. در میان انواع مختلف این تجهیز، مدل هیدرولیکی گران ترین آنها می باشد. این گرانی بی علت نیست. در واقع در زمانی که بخواهیم سوراخکاری را در زیر آب انجام دهیم، این مدل بهترین گزینه می باشد. در مدل هیدرولیکی دستگاه به صورت کامل آب بندی می گردد تا از آسیب به آن جلوگیری شود.

دریل مگنت افقی

یکی از محدودیت هایی که ممکن است هنگام کار با قطعه با آن رو به رو گردیم، موقعیت قرار گرفتن قطعه کار می باشد. در این صورت با کمک دریل مگنت افقی می توان چنین مشکلی را رفع نمود.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.