مته گردبر

مته دریل مگنت، نسل جدید مته ها

مته دریل مگنت، نسل جدید مته ها

مته دریل مگنت چیست؟

مته دریل مگنت، نوعی از مته است که روی دریل مگنت نصب می گردد. این مته سرعت و دقتی خارق العاده در سوراخکاری دارد. برندهای معتبری نظیر یوروبر و گرولن اقدام به تولید این نوع از مته می نمایند. سوالی که ممکن است مطرح گردد، در خصوص دریل مگنتی می باشد. این دریل چه مزیت هایی نسبت به سایر دریل ها دارد؟ در ادامه در این خصوص بیشتر توضیح خواهیم داد.

دریل مگنت، به کمک صنعتگران می آید

انتقال قطعات سنگین به کارگاه جهت سوراخکاری، معضلی بزرگ برای صنعتگران بود. این معضل وقتی عمیق تر می شد که قطعه نصب می گردید اما پس از نصب، نیاز به سوراخکاری احساس می شد. با اختراع دریل مگنت، این مشکل بزرگ حل گردید.

انواع مته

مته هایی که در دریل مگنت مورد استفاده قرار می گیرد، هم به صورت مته کونیک و هم به صورت گردبر می باشد. هنگام خرید دریل مگنت، با دو پیشنهاد از سوی فروشنده مواجه می گردید: پیشنهاد اول مدلی است که دارای وزن زیاد و دارای هزینه تعمیرات بالا می باشد. این نوع فقط با مته ته کونیک کار می کند. مدل دیگری نیز به شما پیشنهاد خواهد شد. این مدل وزن پایینی دارد. سرعتش نیز بالاست و با هر دو نوع مته ته کونیک و گردبر کار می کند. لذا بسته به میزان هزینه ای که می خواهید صرف کنید، بایستی انتخاب خود را انجام دهید. ضمنا نوع کاری که مته نیز قرار است برای شما انجام دهد، در این انتخاب موثر است.

مته دریل مگنت، نسل جدید مته ها

کیفیت نیز عامل مهم دیگری می باشد که بایستی در انتخاب های خود دخیل نمایید. گاهی هزینه بیشتر اما انتخاب جنس با کیفیت تر سبب می شود پولتان بیهوده مصرف نگردد. در واقع عمر طولانی تر مته باکیفیت به نوعی صرفه اقتصادی را با خود به همراه می آورد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.